Пређи на главни садржај

Brzi burek


Ова е рецепт со најмногу посети, од кога постоеше блогот, пред да влезе во хибернација. Преку 45.500 посети, ни сама не знам колку пати направен, споделен, изеден :)

Го реобјавувам во оригинал, уште од времето кога за прв пат го направив, во септември, 2010 година. :)

Mahmurna sam.. sve me boli, ne da mi se ništa raditi, a ponajmanje pričati s nekim.. Sinoć sam cugnula malo više crvenog vina, a kako dugo nisam pila, oduzela sam se od 3 čaše vina.. Damn! Nit piti više ne mogu...
Bez obzira u kakvom sam stanju, djeca traže svoje. Ovdje je nekakav produženi vikend zbog Bajrama i ne radi se 4 dana, pa se sad ne mogu izvlačiti da nemam vremena da djeci spremam ono što najviše vole; tijesta.
Još juče sam izvadila mljeveno meso iz zamrzivača, al nije mi se dalo praviti burek, nego sam pravila nešto drugo (turi-potpeči). A bome, jutros mi se nije dalo packati se u brašno i razvlačiti kore za pitu.. Procunjala sam po frižideru i našla kore. 

Burek od gotovih kora spremljen na ovakav način pravim već dugo. Počelo tako što jednom prilikom su mi se kore tako kidale i lijepile jedna za drugu, da su mi živci bili istančani do maksimuma. Malo sam poludila i iskidala kore, pa natrpala u tepsiju, i kada se tadašnji burek ispekao, bio je daaaleeeko bolji od svih prijašnjih. :))))))
Odonda cijepam kore, i mogu vam reći da ovakav način spremanja bureka ima daleko efikasniji terapeutski učinak, jer mahnito cijepanje kore izbacuje sav nakupljeni stres. :))))))))))))))
Nego da ne tupim više, da krenemo:

Potrebno
  • 1 paket gotovog vučenog tijesta/jufke/kore za pitu (500 gr)
  • 50 ml maslinovog ulja
  • 250 ml mlake vode
  • so po ukusu
  • oko 250 gr mljevenog mesa (ja sam koristila junetinu)
  • 2 manje glavice crnog luka
  • po želji šarenog bibera (ja koristim mješavinu bijelog, crnog, crvenog i zelenog)
  • so
  • suhi začin
  • oko 2 kašike maslinovog ulja, za dinstanje mesa
Postupak

 Prvo pripremite nadjev. Luk nasjeckajte na jako sitne kockice i prodinstajte ga na ulju i malo soli. Kada postane staklast, dodati meso, biber i suhi začin i miješati dok se meso ne usitni i ne prodinsta. Ovako spremljen nadjev odložiti sa strane dok se kore ne pripreme.
Od ukupne količine kora, odvojiti 4 cijele kore. Okruglu tepsiju namazati uljem i tepsiju obložiti korama, tako da krajevi kora izlaze van tepsije. 


U jednoj posudici staviti vodu, ulje i so i razmutiti kašikom. Tom mješavinom malo natopiti kore na dnu tepsije. Sada dodati malu količinu mesa, pa preko mesa dodati iscjepkane kore. 



Kore poprskati mješavinom vode i ulja, pa preko njih opet staviti meso. Redati tako naizmjenično dok se i kore i nadjev ne potroši, s tim što zadnji sloj treba biti od mesa. Meso prekriti sa zadnjom čitavom korom koja je odvojena na početku i preko nje preklopiti krajeve prvih kora, koji izlaze iz tepsije. 


Te viškove preklapati jedan po jedan, i poslije svakog preklapanja, koru zaliti sa malo tekućine. 


Kada je burek ovako složen, gornju površinu još malo nakvasiti tekućinom, ali ne previše. Od ukupne mješavine vode, soli i ulja, odvojiti nekih 30 ml. Tim ostatkom ćete zaliti tek pečeni burek.


Burek peći u prethodno zagrijanoj rerni na 250 C, dok fino ne porumeni. Kada je pečen, zaliti ga ostatkom tekućine i vratiti ga u rerni još cca 5 minuta, te ga poslije prebaciti na nekoj tacni, plohi ili šta već, da se malo ohladi, međutim prilikom prebacivanja burek treba tako preručiti da gornji dio bureka sada bude odozdo. Ostaviti ga da odstoji jedno 5-10 minuta, pa rezati na četvrtine.


Brzo i jednostavno, da jednostavnije ne može biti, a okus mu je veoma sličan bureku iz pekarnice :) 


Коментари

Популарни постови са овог блога

Паштета од туна

Со години не купувам паштети, туку си ги правам сама. Сакам да знам од што се направени и со каков квалитет се состојките од кои што се направени истите.  Во недостиг на идеи за појадок, денес правев паштета од туна. Има многу варијации на тема паштета од туна; со додаток на кисели краставички, јајца, кисела павлака, мајонез, но јас повеќе го сакам оној чист, буквално "морски" вкус на паштетата.  Фина, ароматична, со свеж медитерански штих, како да ме повикува на патување по Медитеранот.  Ја намачкав на тостирано 'ржано лепче со семиња и  додадов сушени маслинки и свежа краставица.  Бомба од ароми, вкусови и свежина.  Потребни состојки 1 конзерва туна во вода 1 мааалечка главица кромид (ставив црвен кромид, има далеку понежна арома од жолтиот)  2 чешниња лук 1 полна кафена лажичка закиселени капари 1 полна лажичка дижон сенф 1 инчун од масло 1 супена лажица екстра девствено маслиново масло 1 лажичка ворчестер сос Сок од 1/4 лимон (+/- по вкус)  Мелен зелен бибер На врв на

Чоколаден кето пудинг

  Брзичко и лесничко кога ви се јаде нешто слатко, а мора да бидете на режим. Малово бомбиче е сочинето од само три главни состојки, а се прави многу брзо и лесно. Единствено мора да почекате и да поцупкате пред фрижидер додека да се излади и стегне. Состојки 60 мл млечна павлака за шлаг, без додаден шеќер 1 рамно лажиче мелен желатин 180 мл млечна павлака за шлаг, без додаден шеќер  2 рамни супени лажици еритритол 1 лажиче ванила екстракт 1 рамна супена лажица какао Начин на приготвување Измешајте 60 мл млечна павлака и желатинот и оставете ги на страна. Во сад за готвење измешајте ги преостанатите состојки и мешавината загревајте ја на рингла, на умерена јачина при тоа внимавајќи да не зоврие. Готово е кога ќе почнат да се прават мали, ситни меурчиња. Тргнете го садот од рингла и почекајте половина минута. Сега, додадете го набубрениот желатин. Најверојатно ќе имате грутчеста смеса, но без гајле, ќе се истопи во топлата мешавина. Добро промешајте со жица за матење и течната смеса ста

Гранола без шеќер

  Долго време мака мачев со наоѓање на гранола во која нема додадени шеќери, гликозен сируп, вештачки ароми и слично. И покрај огромната понуда во маркетите овде каде што живеам, моите здравствени потреби некако не се поклопуваа со истоимената понуда па решив да си направам сама нешто што ќе биде во согласност со моите потреби, а да не чини мало богатство. Се прави многу лесно, за околу половина час и за кратко време ќе имате одличен додадок за појадок. Количината на состојките си ја прилагодувате самите.  Од оваа количина добив една голема тегла. СОСТОЈКИ 80 гр ореви 50 гр ленено семе во зрно 50 гр непечено семе од тиква 50 грама непечен сончоглед 50 гр непечен лешник 80 гр путер од кикирики без додаден шеќер 15 гр протеин од ванила 2 лажици еритритол (опционо) суво овошје (опционо) НАЧИН НА ПОДГОТОВКА На плех од рерна ставете хартија за печење и вклучете ја рерната на 170 С. Оревите и лешниците истолчете ги но не многу ситно. Изборот на јатки зависи од желбите и потребите.  Во подлаб