Пређи на главни садржај

Kukuruzne piroške


Piroške, piroške...ne znam za vašu djecu ali ih moja, tamane! :) Nebitno čime su punjene: sa mljevenim mesom, sa sirom, sa eurokremom, sa špinatom i sirom,  sa goudom i šunkom.. ma mogu nabrajati do besvijesti. :) Jednostavno ih vole. E sad, kako se piroške prže u dubokom ulju, nije baš poželjno jesti ih stalno, pa izbjegavam ih spremati često. Nekako u zadnjih nekoliko godina više pribjegavam pečenju u odnosu na prženju u dubokoj masnoći. Harm reduction, što bi rekli u mojoj struci :D
I da nije bila Mihaela sa ovom njenom kukuruznom temom, ne bi ih ni pravila :) 
Elem, recept za ove piroške je jako jednostavan, da jednostavniji ne može biti. Nema preciznih mjerenja i milion namirnica, a opet je rezultat mirisan i oksimoronski hrskavo mekan :) 
Gledajući vaše blogove da vidim šta ste radile u vezi ovomjesečne teme i razmišljajući šta da napravim, a da ne bude isto, sjetila sam ih se iako sam ih zadnji put jela kada sam išla u osnovnu školu! :D
Moja mama ih je znala raditi meni i bratu kao školska užina. Mhmmm uz čašicu jogurta - niko sretniji od mene. :)
I evo ih, dvadeset godina kasnije, izvučeni iz raskupusane sveske sa receptima, ponovo su ugledale svjetlo dana. Nije to zato što ove piroške ne valjaju, daleko od toga, već što meni treba pet-šest života da ja nakuham sve ono što škicam po blogovima i kulinarskim stranicama. :)

I da opet ne razvlačim k`o teravija, da krenemo :)


Dakle, u prilogu slijedi recept za kukuruzne piroške kao ulaznica za igru Ajme koliko nas je, koju je pokrenula Monsoon sa bloga Dalmacija Down Under, a čija ovomjesečna domaćica je Mihaela, sa bloga La casa de vainilla sa temom: kukuruz. 

Ništa nisam mijenjala i držala sam se maminog recepta:

Potrebno
  • 1 čaša od 200 ml. palente (ne kukuruznog brašna)
  • 1 čaša od 200 ml. mekog pšeničnog brašna (koristila sam tip 400)
  • 1 čaša od 200 ml. naribanog tvrdog kravljeg sira (ja sam koristila domaći suhi sir koji prodaju tete na pijaci)
  • 2 jaja
  • 1 kesica praška za pecivo ili 3 ravne kafene kašičice istog
  • so
  • mlijeko po potrebi, da se masa poveže
Postupak
  Obje vrste brašna pomiješati i dodati so i prašak za pecivo. Budite pažljivi kod dodavanja soli, jer je sir takođe slan. Pomiješajte špatulom da se brašna izmješaju i dodajte naribani sir. Sir koji sam ja koristila se mrvi do besvijesti, pa sam bila pošteđena ribanja. :) Dodajte jaja i špatulom pomiješajte, te dodajte oko 50 ml mlijeka. Ponovo promiješajte i ukoliko je potrebno, dodajte još mlijeka. Meni nije trebalo puno mlijeka zbog konzistencije sira, međutim ako koristite tvrđi sir, trebaće još mlijeka. 


Kada je masa postala homogena (najbolji pokazatelj je kada se smjesa odvaja od zidova posude), otkidati komadiće veličine jajeta i vlažnim rukama oblikovati piroške. Pržiti ih u vrelom ulju dok ne porumene, te ih odlagati na papirne salvete da bi se ocijedile od viška ulja.
Mogu se jesti i tople i hladne, uz jogurt, sa dodatkom nekog namaza, sa šunkom, paradajzom, sa čime god želite. 
Kombinacija milion. :)

Коментари

Популарни постови са овог блога

Паштета од туна

Со години не купувам паштети, туку си ги правам сама. Сакам да знам од што се направени и со каков квалитет се состојките од кои што се направени истите.  Во недостиг на идеи за појадок, денес правев паштета од туна. Има многу варијации на тема паштета од туна; со додаток на кисели краставички, јајца, кисела павлака, мајонез, но јас повеќе го сакам оној чист, буквално "морски" вкус на паштетата.  Фина, ароматична, со свеж медитерански штих, како да ме повикува на патување по Медитеранот.  Ја намачкав на тостирано 'ржано лепче со семиња и  додадов сушени маслинки и свежа краставица.  Бомба од ароми, вкусови и свежина.  Потребни состојки 1 конзерва туна во вода 1 мааалечка главица кромид (ставив црвен кромид, има далеку понежна арома од жолтиот)  2 чешниња лук 1 полна кафена лажичка закиселени капари 1 полна лажичка дижон сенф 1 инчун од масло 1 супена лажица екстра девствено маслиново масло 1 лажичка ворчестер сос Сок од 1/4 лимон (+/- по вкус)  Мелен зелен бибер На врв на

Чоколаден кето пудинг

  Брзичко и лесничко кога ви се јаде нешто слатко, а мора да бидете на режим. Малово бомбиче е сочинето од само три главни состојки, а се прави многу брзо и лесно. Единствено мора да почекате и да поцупкате пред фрижидер додека да се излади и стегне. Состојки 60 мл млечна павлака за шлаг, без додаден шеќер 1 рамно лажиче мелен желатин 180 мл млечна павлака за шлаг, без додаден шеќер  2 рамни супени лажици еритритол 1 лажиче ванила екстракт 1 рамна супена лажица какао Начин на приготвување Измешајте 60 мл млечна павлака и желатинот и оставете ги на страна. Во сад за готвење измешајте ги преостанатите состојки и мешавината загревајте ја на рингла, на умерена јачина при тоа внимавајќи да не зоврие. Готово е кога ќе почнат да се прават мали, ситни меурчиња. Тргнете го садот од рингла и почекајте половина минута. Сега, додадете го набубрениот желатин. Најверојатно ќе имате грутчеста смеса, но без гајле, ќе се истопи во топлата мешавина. Добро промешајте со жица за матење и течната смеса ста

Гранола без шеќер

  Долго време мака мачев со наоѓање на гранола во која нема додадени шеќери, гликозен сируп, вештачки ароми и слично. И покрај огромната понуда во маркетите овде каде што живеам, моите здравствени потреби некако не се поклопуваа со истоимената понуда па решив да си направам сама нешто што ќе биде во согласност со моите потреби, а да не чини мало богатство. Се прави многу лесно, за околу половина час и за кратко време ќе имате одличен додадок за појадок. Количината на состојките си ја прилагодувате самите.  Од оваа количина добив една голема тегла. СОСТОЈКИ 80 гр ореви 50 гр ленено семе во зрно 50 гр непечено семе од тиква 50 грама непечен сончоглед 50 гр непечен лешник 80 гр путер од кикирики без додаден шеќер 15 гр протеин од ванила 2 лажици еритритол (опционо) суво овошје (опционо) НАЧИН НА ПОДГОТОВКА На плех од рерна ставете хартија за печење и вклучете ја рерната на 170 С. Оревите и лешниците истолчете ги но не многу ситно. Изборот на јатки зависи од желбите и потребите.  Во подлаб