Пређи на главни садржај

Placki


Subota je, hladno je do bola, a napolju već 3 dana neprekidno pada snijeg. Jesmo li zavejani? Jesmo! :)
Večeras smo ja i moj stariji sin istovremeno izveli pse u večernju šetnju i iako to prije svega izgleda, a bome i zvuči kao da koljem pse, uživala sam do maksimuma. :))))

Ne izvodimo pse zajedno, osim kada se nose na livadu da se dobro istrče. A kako smo zavejani i do livade se ne može, osim ako se igramo Dedala ili u gorem slučaju, Ikara, ostaje nam opcija šetnja ulicom i između zgrada. Sve je to fino i krasno, dok Hitler aka Brita ne izađe zajedno sa Charlijem. On hoda fino i odradi sve po P.S.-u, ali ona? Jel on ispred nje, to se otima, urla, skiči kao da je kolje neko. Ljeti su ljudi znali izlaziti na prozore da vide ko to zlostavlja psa. A ja? U zemlju propasti od stida.

Charlie


Na "našoj" livadi :)

Nije da se ne radi s njom, nije da je totalni dibidus, jer ta njena minijaturna glavica razmišlja 200 na sat. Sve živo razumije, ali radi ono što ona hoće. Kod nje ni Mirko (efikasni pedagoški intrument koji je izašao iz raja) ne pomaže.

Madame :)

Grtalica :)

I gledam ja i Cesara Milana. Nije da ne. Svakog petka se fino natakarim pred TV, okrenem na National Geographic i gledam i zapisujem. Časna pionirska! :) I nije da je ubleha, neke cake koje sam pokupila fakat pale. Ali i pored svega stoji da se mora raditi s njom. I to svakodnevno. A ja to svakodnevno nemam. Ne što neću, nego mi kratak dan. :) A i noć mi se polako skraćuje. :)

Kod "bate" :)

Nego, pođoh ja pisati o snijegu i zatrpavanju. Elem, kako se jutros do kasna spavalo, a nismo išli u kupovinu,  za večeru je zafalilo kruha. Ne kupujem kruh jer imam pekač i kod nas je vazda domaći kruh. Kupovni kupimo samo ako nam zafali, evo kao večeras. A radnje ne rade, bar ne ove koje su blizu. Ehm, pubertetlije gladne, mlađe mladunče je danas čitav dan na snijegu i gladno je aman! Za ručak je slistio dva tanjira graha, malo odmorio i eno ga opet vani. I znam da će kmečati ako nema "ništa" za večeru.



I šta ću, otvorim pekač, izvadim kazanče i počnem da punim:
  • 3 šolje od 200 ml, glatkog brašna
  • 1 šolja od 200 ml, mlake vode
  • 1 kašičica soli
  • 1 kašičica šećera
  • 1 kesica praška za pecivo
  • 2 jaja
  • 2 kašike maslinovog ulja
Pekač je od svih sastojka zamijesio glatko, srednje čvrsto i elastično tijesto. Samo zamijesio, nije ništa zagrijavao nit dizao, jer u tijestu nema kvasca. logično. Kada je on završio svoj dio posla, stupila sam ja na scenu; tijesto sam razvaljala na prst debljine i izrezala forme, kako mi je došlo. Ništa nisam sad precizno rezala, nije mi se dalo. U dublji tiganj sam zagrijala ulje i ove placke, kako ih je nazvalo starije mladunče, sam spuštala u ulje i to sa strane koja je bila odozgo (sa gornje strane). Pržene sam stavljala u rešetkastu zdjelu da se ocijede od viška masnoće, i dala im da večeraju. 
Jel šta ostalo? Ni za lijeka! :)


Коментари

Популарни постови са овог блога

Паштета од туна

Со години не купувам паштети, туку си ги правам сама. Сакам да знам од што се направени и со каков квалитет се состојките од кои што се направени истите.  Во недостиг на идеи за појадок, денес правев паштета од туна. Има многу варијации на тема паштета од туна; со додаток на кисели краставички, јајца, кисела павлака, мајонез, но јас повеќе го сакам оној чист, буквално "морски" вкус на паштетата.  Фина, ароматична, со свеж медитерански штих, како да ме повикува на патување по Медитеранот.  Ја намачкав на тостирано 'ржано лепче со семиња и  додадов сушени маслинки и свежа краставица.  Бомба од ароми, вкусови и свежина.  Потребни состојки 1 конзерва туна во вода 1 мааалечка главица кромид (ставив црвен кромид, има далеку понежна арома од жолтиот)  2 чешниња лук 1 полна кафена лажичка закиселени капари 1 полна лажичка дижон сенф 1 инчун од масло 1 супена лажица екстра девствено маслиново масло 1 лажичка ворчестер сос Сок од 1/4 лимон (+/- по вкус)  Мелен зелен бибер На врв на

Чоколаден кето пудинг

  Брзичко и лесничко кога ви се јаде нешто слатко, а мора да бидете на режим. Малово бомбиче е сочинето од само три главни состојки, а се прави многу брзо и лесно. Единствено мора да почекате и да поцупкате пред фрижидер додека да се излади и стегне. Состојки 60 мл млечна павлака за шлаг, без додаден шеќер 1 рамно лажиче мелен желатин 180 мл млечна павлака за шлаг, без додаден шеќер  2 рамни супени лажици еритритол 1 лажиче ванила екстракт 1 рамна супена лажица какао Начин на приготвување Измешајте 60 мл млечна павлака и желатинот и оставете ги на страна. Во сад за готвење измешајте ги преостанатите состојки и мешавината загревајте ја на рингла, на умерена јачина при тоа внимавајќи да не зоврие. Готово е кога ќе почнат да се прават мали, ситни меурчиња. Тргнете го садот од рингла и почекајте половина минута. Сега, додадете го набубрениот желатин. Најверојатно ќе имате грутчеста смеса, но без гајле, ќе се истопи во топлата мешавина. Добро промешајте со жица за матење и течната смеса ста

Гранола без шеќер

  Долго време мака мачев со наоѓање на гранола во која нема додадени шеќери, гликозен сируп, вештачки ароми и слично. И покрај огромната понуда во маркетите овде каде што живеам, моите здравствени потреби некако не се поклопуваа со истоимената понуда па решив да си направам сама нешто што ќе биде во согласност со моите потреби, а да не чини мало богатство. Се прави многу лесно, за околу половина час и за кратко време ќе имате одличен додадок за појадок. Количината на состојките си ја прилагодувате самите.  Од оваа количина добив една голема тегла. СОСТОЈКИ 80 гр ореви 50 гр ленено семе во зрно 50 гр непечено семе од тиква 50 грама непечен сончоглед 50 гр непечен лешник 80 гр путер од кикирики без додаден шеќер 15 гр протеин од ванила 2 лажици еритритол (опционо) суво овошје (опционо) НАЧИН НА ПОДГОТОВКА На плех од рерна ставете хартија за печење и вклучете ја рерната на 170 С. Оревите и лешниците истолчете ги но не многу ситно. Изборот на јатки зависи од желбите и потребите.  Во подлаб