Пређи на главни садржај

Zebra cake


Nedavno sam isprobala DaSilvin Ibro, jer mi se zaista dopao način na koji je bio napisan recept. Inače, nekakav sličan recept se povlačio po Kulki i ranije, ali meni se nije nešto svidio što se tiče sastojaka, pa ga stoga nisam ni pravila, iako je jedno vrijeme bio hit, pa se masovno pojavljivao u sektoru sa slikama :) :)
U biti to nije ništa drugo nego mramorni kolač, samo je razlika u načinu "slaganja" tijesta.
Danas sam ga malo prokomentarisala sa svojom prijateljicom uz kaficu, pa sam malo kasnije švrljala po netu da vidim ima li nešto različitije od DaSilvinog recepta. Našla sam nešto koje sam zatim malo promijenila po svom i evo još jednog hibrida koji je izašao iz kuhinjice :)

Potrebno
  • 4 jaja
  • 150 gr kristal šećera
  • 150 gr otopljenog maslaca (ne ulja)
  • 150 ml mlijeka
  • 1 kašika ekstrakt vanilije
  • 3 kašike kakaa  u prahu
  • 1 kesica praška za pecivo (ili 3 ravne kašičice istog)
  • 300 gr brašna (ja sam koristila oštro brašno)
Glazura (opcionalno)
  • 2 kašike džema (ja sam stavila džem od šipka)
  • 1 kašika vode
  • 50 gr pečenih, drobljenih badema
Postupak
Pjenasto sam umutila jaja i šećer, pa dodala ekstrakt vanilije i mlijeko. Zatim sam naizmjenično dodavala brašno i otopljeni maslac i usput sam zaboravila da u brašno umiješam prašak za pecivo..jako pohvalno :) Prašak za pecivo sam dodala naknadno, kada sam se i sjetila da je jadan bio zaboravljen :)
Smjesu sam koliko-toliko podijelila na dva jednaka dijela i u jedan sam umiješala kakao i dodala još par kašika mlijeka jer se od kakaa smjesa zgusnula.
Okrugli kalup sam namastila i pobrašnila, pa sam počela sa sipanjem smjese. Dakle, ja sam stavljala po 2 kašike od svake smjese, jedne preko druge. Kako se dodaje smjesa, ista se širi i formiraju se pa...relativno koncentrični krugovi :)



Kolač sam pekla na 200 C, a trebalo je na 180 C, malo mi se žurilo. Nešto je drugo trebalo takođe u rernu da stane i kolač mi je popucao, vjerujem što od nenavremenog (neravnomjernog?) stavljanja praška za peciva, što od veće temperature pečenja. Poslije provjere sa štapićem za ražnjiće kolač sam prebacila na papir za pečenje, pa na rešetki da se hladi. 


U  međuvremenu sam džem otopila sa vodom i četkicom premazala površinu kolača. Bademe sam popekla u mikrovalki, pa ih izlomila batom za meso :) i posula preko zagrijane glazure. 

 

Ukoliko ne želite ovakvu glazuru, kolač se odozgo može posuti standardnim posipom od šećera u prahu.


I eto još jednog hibrida u kulinarskom nam svijetu :)

Коментари

Популарни постови са овог блога

Паштета од туна

Со години не купувам паштети, туку си ги правам сама. Сакам да знам од што се направени и со каков квалитет се состојките од кои што се направени истите.  Во недостиг на идеи за појадок, денес правев паштета од туна. Има многу варијации на тема паштета од туна; со додаток на кисели краставички, јајца, кисела павлака, мајонез, но јас повеќе го сакам оној чист, буквално "морски" вкус на паштетата.  Фина, ароматична, со свеж медитерански штих, како да ме повикува на патување по Медитеранот.  Ја намачкав на тостирано 'ржано лепче со семиња и  додадов сушени маслинки и свежа краставица.  Бомба од ароми, вкусови и свежина.  Потребни состојки 1 конзерва туна во вода 1 мааалечка главица кромид (ставив црвен кромид, има далеку понежна арома од жолтиот)  2 чешниња лук 1 полна кафена лажичка закиселени капари 1 полна лажичка дижон сенф 1 инчун од масло 1 супена лажица екстра девствено маслиново масло 1 лажичка ворчестер сос Сок од 1/4 лимон (+/- по вкус)  Мелен зелен бибер На врв на

Чоколаден кето пудинг

  Брзичко и лесничко кога ви се јаде нешто слатко, а мора да бидете на режим. Малово бомбиче е сочинето од само три главни состојки, а се прави многу брзо и лесно. Единствено мора да почекате и да поцупкате пред фрижидер додека да се излади и стегне. Состојки 60 мл млечна павлака за шлаг, без додаден шеќер 1 рамно лажиче мелен желатин 180 мл млечна павлака за шлаг, без додаден шеќер  2 рамни супени лажици еритритол 1 лажиче ванила екстракт 1 рамна супена лажица какао Начин на приготвување Измешајте 60 мл млечна павлака и желатинот и оставете ги на страна. Во сад за готвење измешајте ги преостанатите состојки и мешавината загревајте ја на рингла, на умерена јачина при тоа внимавајќи да не зоврие. Готово е кога ќе почнат да се прават мали, ситни меурчиња. Тргнете го садот од рингла и почекајте половина минута. Сега, додадете го набубрениот желатин. Најверојатно ќе имате грутчеста смеса, но без гајле, ќе се истопи во топлата мешавина. Добро промешајте со жица за матење и течната смеса ста

Гранола без шеќер

  Долго време мака мачев со наоѓање на гранола во која нема додадени шеќери, гликозен сируп, вештачки ароми и слично. И покрај огромната понуда во маркетите овде каде што живеам, моите здравствени потреби некако не се поклопуваа со истоимената понуда па решив да си направам сама нешто што ќе биде во согласност со моите потреби, а да не чини мало богатство. Се прави многу лесно, за околу половина час и за кратко време ќе имате одличен додадок за појадок. Количината на состојките си ја прилагодувате самите.  Од оваа количина добив една голема тегла. СОСТОЈКИ 80 гр ореви 50 гр ленено семе во зрно 50 гр непечено семе од тиква 50 грама непечен сончоглед 50 гр непечен лешник 80 гр путер од кикирики без додаден шеќер 15 гр протеин од ванила 2 лажици еритритол (опционо) суво овошје (опционо) НАЧИН НА ПОДГОТОВКА На плех од рерна ставете хартија за печење и вклучете ја рерната на 170 С. Оревите и лешниците истолчете ги но не многу ситно. Изборот на јатки зависи од желбите и потребите.  Во подлаб