Пређи на главни садржај

Majka, supruga, sestra, profesorica... :)

 
Ovog puta nemam laku zadaću. Nije problem u kuhanju i jelima, već o tome kako da u par riječi opišete nekoga koga ustvari ne poznajete, a znate ga. :)
Zeznuti oksimoron, a? :)
Još od dana kada je Njen blog izabran za njuškanje povodom FBI igrice, ne prestajem vršljati po Njenim receptima. Gledam, čitam, oblizujem se, rastužim se i nasmijem se. Sve to u jednom blogu. :)
Na svom blog profilu je nabockala par riječi koje je opisuju: majka, supruga, sestra, tetka, prijateljica, profesorica.. I da uživa u svim tim ulogama :)
Dok sam se pripremala za ovaj post, saznala sam da postoji još jedan Njen kutak u koji, vjerujem ode da se odmori od svakodnevnih briga koje smaraju sve nas, obične ljude. :)

Iako je nikada nisam uživo srela, imam osjećaj da je poznajem dugo... Volim Njenu jednostavnost, divna jela koja, očito sa puno ljubavlju sprema za svoja dva mlađa i jednog starijeg momka :), volim kada sa nama podijeli recepte za neka starinska, pomalo zaboravljena jela...A, potpuno me je očarala onog trenutka kada je postavila video gdje sam vidjela čaroliju nastajanja pite. Pita, koju ja nikada neću moću napraviti onako kako je Ona pravi. :) I ono što nam je zajedničko, obje nas veže Konjic. Snježa je dugo živjela u Konjicu, a ja ga volim zbog toga što taj gradić ima nevjerovatnu dušu. I Neretvu koja protiče kroz njega i Boračko jezero koje plijeni svojom ljepotom. :)


Njen blog obiluje receptima i nimalo nije bilo lako šta izabrati iz njenog arsenala od nešto više od 200 recepata. Na slatkim sam mukama bila... 
Na jedvite jade, odabrala sam tri recepta. Ne zato što nema se šta izabrati, naprotiv! Ali, obzirom da me vrijeme opet gazi, bojala sam se da neću stići da spremim sve ono što sam si zabilježila da ću skuhati.
Da ne duljim, da krenemo sa Rustikalnom slanom roladom.
Recept za ovu roladu je pronašla na nekom talijanskom sajtu i napravila je. Sprema se veoma brzo, nema nekih pravila šta ide u nadjev, a tijesto je fantastično. Svileno, glatko, mekano i elastično. Mast je zakon za tijesta. :)
Eh, da je citiram, "Jadnica, nije se stigla ni ohladiti, a već je nestala". :) E, tako je bilo i kod nas ovog jutra.
Ja sam za nadjev iskoristila gaudu i suhu slaninu. Uživancija i ponovit ćemo je opet. :)



Jučer smo za ručak uživali u Hrskavo pečenoj piletini. Malac je čitavo vrijeme dok sam spremala ručak, presjedio u kuhinji ispitujući me šta će mi onolika šerpa sa vodom i papir za pečenje, a rekla sam da ćemo jesti piletinu ;) Eeeeeeeeee kako mu je viličica otpala kada je vidio da sam "momački" stisla piletinu sa onom šerpom. Čak je palo i zezanje da sam mogla i krompir da skuham u šerpi, dok se ispod peče ona piletina sa diiivnom hrskavom kožicom. 
Svidio mi se ovaj način prženja piletine, jer ona šerpa sa vodom odozgo, ne da` piletini da se skupi. Kožica postaje reš pečena i divno hrskava. I opet, pun pogodak! :)



Za desert smo se sladili sa njenim  Salnjacima. Moram da priznam da ih nikada u životu nisam jela, niti pravila i veoma sam zadovoljna kako su mi ispali. Tijesto je prhko, prhko i u kombinaciji sa pekmezom od jagoda i cvijetova zove, fantastično! Djeca su mrmala čitavo poslijepodne! :) Prava starinska, zimska poslastica. 




O holesterolu nećemo. Ovaj post nije o zdravlju, nego o uživanju! :)

Snježo, hvala ti puno što si nam omogućila da ovaj vikend uživamo u tvojim jelima. Želim da znaš, da iako ne ostavim svaki put komentar na tvojim receptima, sa guštom pročitam sve što natipkaš i objaviš. :)

U bookmark-u su mi ostala  još Jaja Josephine, Gianduia, Carbonada na flamanski i Borine kocke. :)
Kao što se vidi, imam još "posla" da završim. :)



Коментари

Популарни постови са овог блога

Паштета од туна

Со години не купувам паштети, туку си ги правам сама. Сакам да знам од што се направени и со каков квалитет се состојките од кои што се направени истите.  Во недостиг на идеи за појадок, денес правев паштета од туна. Има многу варијации на тема паштета од туна; со додаток на кисели краставички, јајца, кисела павлака, мајонез, но јас повеќе го сакам оној чист, буквално "морски" вкус на паштетата.  Фина, ароматична, со свеж медитерански штих, како да ме повикува на патување по Медитеранот.  Ја намачкав на тостирано 'ржано лепче со семиња и  додадов сушени маслинки и свежа краставица.  Бомба од ароми, вкусови и свежина.  Потребни состојки 1 конзерва туна во вода 1 мааалечка главица кромид (ставив црвен кромид, има далеку понежна арома од жолтиот)  2 чешниња лук 1 полна кафена лажичка закиселени капари 1 полна лажичка дижон сенф 1 инчун од масло 1 супена лажица екстра девствено маслиново масло 1 лажичка ворчестер сос Сок од 1/4 лимон (+/- по вкус)  Мелен зелен бибер На врв на

Чоколаден кето пудинг

  Брзичко и лесничко кога ви се јаде нешто слатко, а мора да бидете на режим. Малово бомбиче е сочинето од само три главни состојки, а се прави многу брзо и лесно. Единствено мора да почекате и да поцупкате пред фрижидер додека да се излади и стегне. Состојки 60 мл млечна павлака за шлаг, без додаден шеќер 1 рамно лажиче мелен желатин 180 мл млечна павлака за шлаг, без додаден шеќер  2 рамни супени лажици еритритол 1 лажиче ванила екстракт 1 рамна супена лажица какао Начин на приготвување Измешајте 60 мл млечна павлака и желатинот и оставете ги на страна. Во сад за готвење измешајте ги преостанатите состојки и мешавината загревајте ја на рингла, на умерена јачина при тоа внимавајќи да не зоврие. Готово е кога ќе почнат да се прават мали, ситни меурчиња. Тргнете го садот од рингла и почекајте половина минута. Сега, додадете го набубрениот желатин. Најверојатно ќе имате грутчеста смеса, но без гајле, ќе се истопи во топлата мешавина. Добро промешајте со жица за матење и течната смеса ста

Гранола без шеќер

  Долго време мака мачев со наоѓање на гранола во која нема додадени шеќери, гликозен сируп, вештачки ароми и слично. И покрај огромната понуда во маркетите овде каде што живеам, моите здравствени потреби некако не се поклопуваа со истоимената понуда па решив да си направам сама нешто што ќе биде во согласност со моите потреби, а да не чини мало богатство. Се прави многу лесно, за околу половина час и за кратко време ќе имате одличен додадок за појадок. Количината на состојките си ја прилагодувате самите.  Од оваа количина добив една голема тегла. СОСТОЈКИ 80 гр ореви 50 гр ленено семе во зрно 50 гр непечено семе од тиква 50 грама непечен сончоглед 50 гр непечен лешник 80 гр путер од кикирики без додаден шеќер 15 гр протеин од ванила 2 лажици еритритол (опционо) суво овошје (опционо) НАЧИН НА ПОДГОТОВКА На плех од рерна ставете хартија за печење и вклучете ја рерната на 170 С. Оревите и лешниците истолчете ги но не многу ситно. Изборот на јатки зависи од желбите и потребите.  Во подлаб